October 10, 2016

HOW TO WEAR DUNGAREES


ENG:

Warm days are already over here in Slovenia and I am so bumped about it because I'm a summer girl and I really cannot stand low temperatures. If I could, I would sleep through the winter and I would wake up in May-just in time to get me new bathing suit and book a hotel next to the perfect beach. We all know that's not possible so I will just have to find the best way to survive this coldness. Don't get me wrong, I love love love winter when I'm at home all cozy and just watching the snow falling down and I have a cup of tea in my hands. I love this picture of winter but not the part where I have to get up at 6AM, still dark outside, probably snowing and public transport running late. Now that's definitely the worst part of winter.

Anyways I didn't write this post to complain about winter, but because I wanted to share with you this outfit that isn't the most wintery or anything like that. It's actually the outfit I fell in love with while I was in Paris. It's so simple but still looks nice. I've been to Paris 2 weeks ago and I actually bought this pair of dungarees for the trip. When I first started styling it, I came across a problem. For my top I wanted to have a sweater because I was certain it was going to be cold in Paris, but since dungarees themselves are quite wide and not skinny, I realised this isn't an option. So I searched through my closet and I finally found a piece of clothing that could have a good potential for my outfit and I wasn't wrong. I found this cute burgundy short-sleeved bodysuit from H&M. Then I decided I want to roll up dungarees and I added black varsity jacket. To finish the look, which I wanted it to be quite sporty and comfortable, I wore at the moment my favourite sneakers - they are Nike Air Force 1.

I was so pleased with this outfit and I don't even know why. It's nothing special but I am still obsessed with it.I guess because I always wanted to have dungarees in my closet and now I finally found the perfect pair. I tried a pair of dungarees in H&M but they were so skinny I felt like I was going to die and it made my butt look weird upss. When it comes to this type of pants, I certainly prefer the ones that are more loose/baggy. They're a bit harder to style with BUT nothing is impossible. I just proved that to you and to myself. Now excuse me while I go and try to come up with some new outfits with these pants.

Let me know if you even like dungarees or do you think this is something it should've stayed in the 90s. Have a lovely day :)

SLO:

Topli dnevi v Sloveniji so že kar precej za nami, kar me zelo žalosti saj sem definitivno punca, ki bi celo življenje imela poletje. Nizke temperature so res ena izmed stvari, ki jih ne prenesem. Če bi imela možnost hibernirati celo zimo, kakor to delajo nekateri medvedje, bi to zagotovo storila. Zbudila bi se nekje maja, kar je pravi čas za nakup novih kopalk in rezervirala top hotel takoj ob morju. Seveda so tole le pobožne želje, tako da bom morala najti način kako preživeti mraz. Samo da se razumemo, da jaz obožujem zimo, vsaj tisti del, kjer si v stanovanju na toplem, si skuhaš en čajček in gledaš čez okno kako sneg lepo pada, po možnosti si najdeš še knjigo in imaš popoln dan. Tisti del, ki me res iritira je ta, da ko zgodaj vstajaš, je zunaj še vedno noč, ko moraš nekam iti ravno začne snežiti in posledično zamujajo vsi avtobusi in vlaki, na cesti pa je kot ponavadi gneča. To je res najbolj beden del cele zime.

Kakor koli, tele objave nisem napisala (samo) zato, da se pritožujem nad zimo, ampak predvsem, ker imam danes pripravljeno outfit objavo. Tale look je dokaj poletni oziroma ni ravno za tele mrzle dneve, ki so trenutno v Sloveniji in sem trenutno vanj dobesedno zaljubljena. Nosila sem ga pred 2 tednoma, ko sem šla na počitnice v Pariz. Seveda je osrednji kos tega look-a 'delovni pajac'. Iskala sem ga kar nekaj časa in ko sem ga končno našla, sem bila najbolj srečno bitje na svetu. Našla sem ga v Kiku za 16,90€ - deal in pol J Mela sem manjši problemček, ko sem ga začela stilirati. Pod njim sem hotela obleči malo bolj debel pulover, ki ni najbolj oprijet, ampak sem videla, da to ne bo šlo, ker so hlače že same po sebi kar precej široke. Nekaj časa sem brskala po omari ni končno našla fajn majčko. Vzela sm bodi iz H&M-a za 10€, čez pa sem navlekla jopico. Za piko na i sem zavihala hlačnice in obula moje trenutno najljubše superge Nike Air Force 1.

Na koncu sem bila res zadovoljna z outfitom pa sploh ne vem zakaj, ker res ne zgleda nič posebnega. Verjetno zato, ker sem dolgo časa iskala takšnele hlače in ko sem jih končno našla, so me čisto prevzele. Pred temi hlačami sem preizkusila še ene iz H&M-a, vendar so bile tako oprijete, da sem komaj dihala v njih pa še moja rit je izgledala ne najbolj privlačno upss. Verjetno mi pri teh hlačah bolj ustreza če so široke in udobne. Zaradi tega jih res malo težje stiliraš, če želiš imeti bolj šik outfit. Seveda ni nič nemogoče, kar sem že dokazala in vam in sebi, ko sem ustvarila tale look. Sedaj pa grem probat stilirat še kaj s temi hlačami in upam da mi uspe.


So vam sploh všeč take hlače ali bi raje, da so ostale v 90-ih? Imejte se fajn :)



Photo by Maja

No comments:

Post a Comment

You make my day by leaving a comment.